Презентация на тему "Печатная реклама (Print Adertising)" 11 класс

Презентация: Печатная реклама (Print Adertising)
Включить эффекты
1 из 9
Ваша оценка презентации
Оцените презентацию по шкале от 1 до 5 баллов
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4.0
1 оценка

Комментарии

Нет комментариев для данной презентации

Помогите другим пользователям — будьте первым, кто поделится своим мнением об этой презентации.


Добавить свой комментарий

Аннотация к презентации

Смотреть презентацию онлайн с анимацией на тему "Печатная реклама (Print Adertising)" по иностранным языкам. Презентация состоит из 9 слайдов. Для учеников 11 класса. Материал добавлен в 2016 году. Средняя оценка: 4.0 балла из 5.. Возможность скчачать презентацию powerpoint бесплатно и без регистрации. Размер файла 6.42 Мб.

Содержание

  • Презентация: Печатная реклама (Print Adertising)
    Слайд 1

    PRINT ADVERTISING

  • Слайд 2

    What is print advertising?

    Print advertising is a form of advertising, which is made on a special printed products and is aimed, first of all, on visual perception. Printing or polygraph advertising the most widespread form of advertising all over the world.

  • Слайд 3

    Types of print advertising

  • Слайд 4

    Print advertising rules

    Advertisements in the press, as a rule, are laconic and short In print advertising illustration application is very effective It is very important to focus attention to all possible communication facilities with the advertiser

  • Слайд 5

    Advantages of a print advertising

  • Слайд 6

    Advertising in magazines

    For a long time advertisers understand how to act on the consumers through print products. They knew how to engage the viewer.

  • Слайд 7

    Creative business cards

    There are both successful and absolutely ridiculous examples of creative business cards

  • Слайд 8

    Creative advertising posters in magazines

    Examples of creative advertising posters in magazines:

  • Слайд 9

    Thank you for attention!

Посмотреть все слайды

Сообщить об ошибке