Презентация на тему "Коммуникации в современной организации( communication in the modern organizations)"

Презентация: Коммуникации в современной организации( communication in the modern organizations)
Включить эффекты
1 из 14
Ваша оценка презентации
Оцените презентацию по шкале от 1 до 5 баллов
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
0.0
0 оценок

Комментарии

Нет комментариев для данной презентации

Помогите другим пользователям — будьте первым, кто поделится своим мнением об этой презентации.


Добавить свой комментарий

Аннотация к презентации

Посмотреть и скачать презентацию по теме "Коммуникации в современной организации( communication in the modern organizations)", включающую в себя 14 слайдов. Скачать файл презентации 0.72 Мб. Большой выбор powerpoint презентаций

  • Формат
    pptx (powerpoint)
  • Количество слайдов
    14
  • Слова
    другое
  • Конспект
    Отсутствует

Содержание

  • Презентация: Коммуникации в современной организации( communication in the modern organizations)
    Слайд 1

    Коммуникации в современной организации( communication in the modern organizations)

    У Тунфэй М508

  • Слайд 2

    Communicationis a purposeful activity of exchanging information and meaning across space and time using various technical or natural means, whichever is available or preferred. Communication requires a sender, a message, a medium and a recipient, although the receiver does not have to be present or aware of the sender's intent to communicate at the time of communication; thus communication can occur across vast distances in time and space.

  • Слайд 3

    Types of organizational communications

  • Слайд 4
  • Слайд 5
  • Слайд 6

    Сommunicationprocess model

  • Слайд 7

    Effective Communication – a tool for Organizational Success.

  • Слайд 8
  • Слайд 9

    How E-Mail has Altered Communication Now preferred medium for coordinating work Tends to increase communication volume Significantly alters communication flow Reduces some selective attention biases Problems with E-Mail Communicates emotions poorly Reduces politeness and respect Inefficient for ambiguous, complex, novel situations Increases information overload

  • Слайд 10
  • Слайд 11
  • Слайд 12
  • Слайд 13
  • Слайд 14

    Thank you!

Посмотреть все слайды

Сообщить об ошибке