Содержание
-
Учитель родного языка и литературы МКОУ КГО «СОШ № 1 г. Теберды им. И. П. Крымшамхалова» Абайханова Людмила Магомедовна (учитель высшей категории) Мой методический прием
-
Дерснитемасы:
Къарачайхалкъныауузчыгъармасындасанаула.
-
1. Джангысезлениюретиу. 2. Тилбайлыгъыгъызныесдюрюу. 3. Дерсниоюн халда айтыб, оюнланыкючюбладерснибегитиу.
Дерснимураты:
-
Сезлюкиш
-
100юк
-
тю5иу
-
дж10аргъа
-
с2ртме
-
5ик
-
си1иу
-
100ерге
-
к3лю
-
7ширге
-
Математика терминлекъарачайтилде
-
КъошаргъаДелить ЮлешиуПроизведение КерелеуБольше ЧыкъгъаныМеньше АуурлукъПрибавить МийикликМасса АзыракъВысота КебюрекУмножение
-
Бегитиу:
15+20= 20-6= 2*4= 16:2=
-
15+20=35 20-6= 2*4= 16:2=
-
15+20=35 20-6=14 2*4= 16:2=
-
15+20=35 20-6=14 2*4=8 16:2=
-
15+20=35 20-6=14 2*4=8 16:2=8
-
Кёкде учуб баргъан бир къазлагъа джерден бир къаз: «О-о кёкде баргъан джюз къаз, мени да ала барыгъыз», - деб къычыргъанды. Ала уа анга джууабха: «О биз джюз тюлбюз, бизге бизни тенгли бир къошулса, анга да аны джарымы тенгли бир къошулса, анга да аны джарымы тенгли бир къошулса, дагъыда джерден сен да къошулсанг, ол заманда джюз болукъбуз», дегендиле. Кёкде баргъан къазла ненчадыла? 36
-
Рефлексия
Кесигизни дерсигизде хайырландырырлай не джангы зат билдигиз? Математика терминле: делить: а) керелеу б) юлешиу в) чыкъгъаны ауурлукъ а) высота б) масса в) глубина 3. Санауу болгъан ребус къурагъыз.
-
Сау болугъуз, багъалы устазла! Ишигизден къууаныгъыз!
Нет комментариев для данной презентации
Помогите другим пользователям — будьте первым, кто поделится своим мнением об этой презентации.