Содержание
- 
              
            МОУ «Нижне – Иволгиская СОШ»«Алтанудэтэхуншубуун» Буряадарадайонтохон Банзаракцаева Людмила Баторовна, буряадхэлэнэйбагша 
- 
              
            «Фишбоун» как один из методов активногообученияАрадайаманугэсоо Алтанайдуhал байдагюм. Х. Намсараев Юудуулааб – мартанаб, Юухарабаб - ананаб, Юухээб – ойлгоноб. Конфуций 
- 
              
            «Фишбоун» - «Fishbone»англихэлэнhээабтаhан угэ.Загаhанай яhан, загаhанайбэегэжэоршуулдана. В Стратегия «Fishbone» - это модель постановки и решения проблемы, которая позволяет описать и попытаться решить целый круг проблем 
- 
              
            Иимэсхемэтабихадаболохо(Эхин ба дундаангинуудта)
- 
              
            7 – 11 ангинуудта
- 
              
            «Алтанудэтэхуншубуун»
- 
              
            
 
- 
              
            1.Гэрэй эзэнэй наhа баралга 3. Би таанарайубгэн,эсэгэб (туhалхаб!)2. hамган, 3 басагадДун: Юундэалтанудэньугы бол зарасанарболобо (Хомхойхобдогhамган) 
- 
              
            «Алтанудэтэхуншубуун»Тархи – Хуншубуунболожотурэхэдэямар бэ? (Али хунболоодтурэхэбайгаагу…) Дорохи яhанууд– гэрбулэньзарасанарболобо. (Ажамидархахэрэгтэй) Дээрэхи яhанууд– Би таанарайубгэн ба эсэгэтнайгээшэб! (Туhалхахэрэгтэйгэжэбодобо) Загаhанайhуул– хомхойхобдогhамганбайба(хунэйнюдэндуурэдэггуй ха юм) 
- 
              
            Хэшээлдээхудэлхэянзанууд:Нэгэнэгээрээ (схемэугϴϴд, зорилготабиха, hурагшазураад, хϴϴрэхэ) Булэгоор (текст уншаад, схемээзураха, нэгэhурагшаурда гаража хоорэхэ) Асуудалнуудыебэебэедээтабиха; Зурагзураад хϴϴрэхэдэболохо; 
- 
              
            «Фишбоун»хэшээлдээхэрэглэхэдэ:Метапредметнэкомпетенци: hубэлгэнухаан (критическое мышление); Булэгоорооажалхэхэянза; Шэнжэлэлгынажалтусэблэлгэ(планирование и осуществление исследовательской работы); Текстээрхудэлэлгэ (мозговой штурм) Кейс – стади (шэнжэлхэасуудалдахарюуугэхэ) 
- 
              
            
 Коучинг (булэгсоохутэлбэрилэгшэбайха) наставничество; Ролёорнаадахаарга; Хоёрхоероорооажаллаха (работа в парах); Cнежный ком (шэнэуг. hанажаабаха); Мифологемы (на основе метафор); Ажалааhэлгэлсэхэ (обмен опытом); Карусель (нааданхэрэглэхэдэболохо); 
- 
              
            
 Список использованной литературы: Загашеев И.О., Заир-Бек С.И., Муштавинская И.В. Учим детей мыслить критически. – СПб, 2003 – 179с.Кларин М. В. Развитие критического и творческого мышления// Школьные технологии.- 2004.- №2.- С. 7.Минаев Л.В. Что способствует лучшему пониманию английского текста?// Иностранные языки в школе. 2002.- №6.- 5-8с.Столбунова С. В. Технология развития критического мышления через чтение и письмо// Русский язык.: газ. Издат. дома «Первое сентября».- 2005.- №3.- с. 27-29.Сухова Л. В. Некоторые приемы формирования критического мышления на уроках французского языка// Иностранные языки в школе.- 2006.- № 1.- С.32. 
- 
              
            
 Баярлаа! 
 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
                  
                 
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
   
   
   
   
   
   
   
   
  
Нет комментариев для данной презентации
Помогите другим пользователям — будьте первым, кто поделится своим мнением об этой презентации.